+7 (495) 987 43 74 (ext. 33-04)
Join us -          
Рус   |   Eng

Authors

SHtyrkin V. E.

Degree
Marketing manager Research, Development & Production Enterprise «Zvezda»
E-mail
Venprof@bk.ru
Location
Moscow
Articles

Development of a method for identification and analysis of core competencies in scientific production enterprise

In this article we propose a method of identifying core competencies by analyzing the factors of competitive advantage for scientific production enterprise. The specific character of innovation is defined. The stages of analysis and the formation of core competencies as a basis for an effective marketing strategy are considered.
Read more...

Особенности маркетинга научно-производственных предприятий

Маркетинговые коммуникации обретают все большую значимость в современном мире. С учетом специфики развития рынков и коммуникаций, научно-производственным предприятиям приходится становиться во многом коммерческими и менять коммуникации с другими участниками рынка. Таким образом, научно-производственному предприятию необходимо совмещать исследовательские функции, разработки актуальных продуктов и одновременно развивать коммуникационную компоненту своего конкурентного потенциала.
Read more...